maanantai 10. kesäkuuta 2013

Paljon on takana, mut nii on edessäki!


On ollu tosi pitkä tauko siitä, etten oo postaillu yhtään mitään. Tiedän, se kuulostaa vaa kuivalta selitykseltä, et on ollu nii paljon kaikkea tekemistä nyt loman alkamisen jälkeen ja ennen sitä, etten oo ehtiny millään postailemaan. Blogi on kyllä ollu mielessä koko ajan, ja ajatus siitä, et pitäs tehdä postaus, mut se onki sit jääny ajatuksen tasolle. Nyt kun mulla vihdoin on sitä aikaa, niin aattelin tehdä useamman postauksen teille tänne ajastetusti, et olis jotaki luettavaa, niille ketkä lukee :) Italiasta tulee erillinen postaus, joten seuraava postauksen arvoinen aihe taitaa olla mun valmistuminen.

Eli siis 31.5.2013 mä vihdoin valmistuin unelmieni ammattiin, vaatetusompelijaksi. Kolme vuotta kesänyt koulu on takana, ja nyt tuntuu, että menipä aika kertakaikkisen nopeesti. Justhan me vasta alotettiin? No, joka tapauksessa... Sain todistuksen, johon oon erittäin tyytyväinen. Keskiarvo 1-3 asteikolla oli 2,7 :) Päättötodistuksen lisäksi sain kaks stipendiä, jotka tuli mulle ihan puskista. En siis osannu aavistaa, et ne tulis mulle, ko keksin päässäni nii monta tyyppiä, ketkä olis voinu ne saada, mut täl kertaa näi :) Ikävä tulee meidän luokkaa, mut syksyl mennää kattomaa meidän opee ja sillei + järkätää meidän luokan kesken jotain kivaa nyt kesällä Juhlittiin mun valmistumista sit samana päivänä suvun kesken, jonka jälkeen illalla mentiin mun veljen kanssa ottamaan valmistujaiskuvia, joista muutaman näätte tässä:

 


Mekko: Minä itse :) 
Kampaus: Nora :)
Kuvat: Johannes Lehtinen

Tarkempia kuulumisia kerron sit seuraavassa postauksessa, ettei tuu yhteen liikaa tekstiä / kuvia :)

~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: