tiistai 11. kesäkuuta 2013

Otsikoton

Dodih, nyt olis sit ensimmäisen ajastetun päivityksen aika. Aattelin nyt (10.6.) samana päivänä tehä useamman postauksen, ko en oo yhtään varma ehinkö päivittelee koska seuraavaks :) Mut mut, asiaan. 

Tän hetken kuulumiset. Mulle kuuluu oikein hyvää :) Kesäloma alko semmone viikko sit. Ihanan aurinkoisia päiviä ollu! Oon vaan ollu ja nauttinu, ja sit välil tehny jotain järkevämpääki. Käytiin Reetan kans torstaina noin 25kilsan pitusel pyöräretkel tms. eikä ees tuntunu pahalta. Käytiin sen jälkeen vähä kiertelemäs kirppiksiä + syötii jätskit. Kirppiskierros oli mun mielestä oikee ajotus, sillä löysin kuvissa näkyvät ihanat keltaset Converset! Makso vaa 20e eikä ollu käytön jälkii niinku ollenkaa :) Jeei  Lovelovelove! Tän viikon torstaina sit aateltii tehä vähä pidempi lenkki, saas nähä mite onnistuu :p Toivottavasti hyvin, sillä se olis nii siisti saavutus :p Otan ehk kameran sit mukaan sinne, et saa vähä kuvii fiiliksistä ja sillei. 

Sunnuntaina käytii Reetan kans elokuvissa, tekemisen puutteessa. Siel pyöri semmone lasten 3D, ko Salainen valtakunta. Oli iha hauska :D Teatteris ei ollu mun ja Reetan lisäks ko yks 4 henkinen perhe :p Leffan jälkeen kävin ottamassa muutamia kuvia äitin kans, ko oli nii nätti ilma. Tälle päivälle ei oikein oo mitään suunnitelmia, saa nähä mitä keksin. Tähän loppuun muutama kuva sunnuntailta :)
 

Eipä mulla muuta, moikkelis! Muistakaahan nauttii täst lämmöstä

~Hanna

10 kommenttia:

  1. vaikutat aika lapselliselta,lasten leffa huhhuh...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi: Okei, se on sun mielipide :) Lähdettiinki kaverin kans leffaan, ko ei ollu muutakaa tekemistä, ja toi pyöri siel sillo. Ja on aika lapsellista sanoo jotain ihmistä joksikin, tuntematta sitä sen kummemmin. Että sillee :)

      Poista
  2. Hahaa mikä anonyymi :'D Sä oot kyllä Hanna kaukana lapsellisesta. Kyllä mä oon kans tuumannu käydä kattoon 3Dnä yhen animaatiopätkän kunhan se vaan rantautuis tänne meille päin. Ihania kuvia ja tuo sun valmistujaismekko on aivan upea ! Ihanaa kesää rakkaus ja toivottavasti nähdään pian !
    <3: Jenska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta, aamun naurut :D Lasten leffat on vaa joskus nii piristävii x) Kiitos paljon ihanainen, toivottavasti näemme pian! Samoin hyvää kesää sulle <: ♥

      Poista
  3. Mäkin oon lapsellinen..Mulla on varmasti lähemmäs sata lastenpiirrettyä, dvd:llä ja vhs:llä.mm disney piirrettyjä,dvd boksillinen taotaota, kaksi boxia alfred j.kwakia,kaikki aidot ja alkuperäiset muumit, kaikki beatrix potterin piirretyt,halinalleja, my little ponyja, barpapapaa, seikkailumetsää ym ihania 80-90-luvun tuotoksia. Ajattelin hommata semmosen masiinan millä polttaa vhs:ltä dvd:lle niin pääsis kaseteista eroon ja säästyis kaappitilaa :D t. Tina 24v

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no niinpä!! Mä en tiiä mite se on jollekki ongelma? :D

      Poista
  4. Ihanat kengät! Kävispä mullakin tollanen säkä kirpparilla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos! :> mäki tykkään niist iha sikana ja mullekki harvoin käy tollane tuuri et oikeesti löydän jotai :D

      Poista
  5. Anonyymi apina vauhis,ei mulla muuta... T. AnnaM

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: