keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Vuosi 2013...


Moikka! En oo kirjotellu sitte vuodenvaihteen jälkeen (en muute tiiä kirjotetaanko toi yhteen mut ihasama :D). Mun vuosi ei alkanu mitenkää hohdokkaasti tai ilosesti. Meidän Nöpö (kuva yllä) piti lopettaa :'( Se oli ennen joulua sekoillu sillei et hyökki muiden kissojen päälle sillei väkivaltaisesti, josta leikki oli todellaki kaukana. Se laitettii sit uutena vuotena eristyksee meiän saunaan, jos olis vähä rauhottunu. Sit tona aamuna Nöpö karkas sieltä saunasta ja rupes jahtaamaan sen pentua Pörriä ja Pörri juoksee paniikissa sen edellä. Otin sen sit siitä välistä ja Nöpö sit puri ja raapi mua ihan kiitettävästi. Ei me uskallettu enää sitä pitää, kun kuitenkin mun sisaruksien lapsetki käy meillä ja sillei :(

Mä en olis ikinä uskonu, että Nöpön elämä päättyy näin. Nöpö oli niin ihanan luonteinen kissa ja semmone oikee sylivauva. Se vaan jotenki meni sekasin niiden pentujen saamisen jälkee... En sit tiiä :'(

"Koskaan ei tiedä
onko aikaa paljon
vai vähän,
yht´äkkiä huomaa
se päättyikin tähän.
On paikkasi tyhjä ja
korvaamaton, ja
kaipuu suuri
sanaton."

Kiitos Nöpö näistä melkeen viidestä vuodesta (Toukokuu 2008- Tammikuu 2013), mitkä olit ilostuttamassa meitä Miss u!



Pörrin poseeraus kuvaa hyvin mun puuhia tältä viikolta. Oon ollu kipeenä perjantaista asti. Kuume heitelly 37 - melkee 39 asti ja sitä on kruunannu hirvittävän mukava yskä, joka on häirinny öisin mun untani. Jonkinmoinen lääkekuuri mul on, 10 päivää. Mittasin äsken kuumeen, niin se ei näyttäny oikeastaan mitään, muutako vähä lämpöä (paino sanalla vähän) 36.77. Katotaan, jos huomenna olis täysin kuumeeton päivä ,mikä tällähetkellä näyttää lähes mahdolliselta, niin meen sitte perjantaina kouluun :)





Mun yhden sairastelupäivän iloja, jalkakylpy :p Pörri ei tykänny siitä, ko toi masiina tärisi nii se kävi taputtelemassa sit noita valoja tassulla :D

Perjantaina bussia odotellessa oltiin Reetan kanssa shoppailemassa joulualennuksia. Tai oikeastaan joulualennuksissa shop... Antaa olla. Tajusitte varmaa! Kuvista varmaa saatte paremmi selevää :D









Eipä kai mulla sit sen suurempia. 
Toivottavasti teidän vuosi alko vähä paremmi

~Hanna

2 kommenttia:

  1. Voi ei. .-( Silmät kyllä oikeesti kostui lukiessani tuota Nöpön kohtaloa. .-< Tosi kurja juttu. .,-( Meidän perheessä on kaikki vuorotellen kärsinyt flunssasta vuodenvaihteen jälkeen, ja nyt on sit mun vuoro.. Koulukykyinen olen vielä, mut Fikulla oli alkuviikosta kuumettakin, et saa nähdä, yltyykö mun tauti samoihin lukemiin. .-P Mut toipumisia, Pörri on ihanasti ollut sun seurana. .-3

    VastaaPoista
  2. Voi Nöpöä :c Mut parane pian! Iiiihana muuten tuo raitaneule (-:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: