sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Haaste part. 2

"Jokaisen haasteen saaneen pitää kertoa 11 asiaa itsestään, vastata sen jälkeen yhteentoista kysymykseen jotka on saanut haasteen antajalta, keksiä uudet 11 kysymystä ja haastaa 11 uutta bloggaaja tähän haasteeseen, ja ilmoittaa näille uusille haastetuille haasteesta heidän omissa blogeissaan. Haasteen saa antaa vain niille bloggaajille joilla on alle 200 lukijaa - haastajaa ei saa haastaa uudelleen."

Haasteesta kiitos Jennille (:

11. faktaa minusta: 

1.  Mulla on luonnonkiharat hiukset
2. Kiilakorot on tosi kivoja
3. Rakastan koruja semmosia hilpetöörejä <:
4. Muhun on helppo tutustua :)
5. Pidän valokuvaamisesta ♥
6. Vihaan sukkia!
7.  Arvostan aitoja ihmisiä :)
8. Mulla on yks paras ystävä ♥
9. Mua on vaikea saada suuttumaan
10. Oon uskovainen :)
11. Monesti saatan puhua enemmän, kuin on tarvis

KYSYMYKSET:

1. Lempivuoden aikasi ja miksi ?
- Mulla ei ole oikeastaan yhtä suosikkia. Tykkään siitä, et Suomessa on niin monta vuodenaikaa ja kaikki niin erilaisia :) ♥
2. Jos saisit 1000€ mitä ostaisit ?
- Laittaisin luultavasti säästöön italian reissua varten :)
3. Kauanko olet kirjoittanut blogia ?
-  Jos jonkunnäköistä blogia olen pitänyt 13 vuotiaasta asti, mut nykyisen blogini kanssa vuosi tuli täyteen tos marraskuussa :)
4. Mikä on parasta ulkonäössäsi ?
- Tää on vaikee. Oon niin huono arvioimaan omaa ulkonäköäni, mut vastaan et tykkään mun silmistä :)
5. Unelma-ammatti ?
- Pukuompelija ;) Ja tykkään hirmusesti asiakaspalvelusta, etenki vaatekaupois :)
6. Mitä teet viikonloppuisin ?
- Lauantaisin oon nuortenillassa, sit muuten vaan oikeestaan lagaan kotona, ellen käy seurakunnas sunnuntaina :)
7. Lempiruokasi ?
- Noo sanotaanko et kaikki syötävä menee alas, ei oo suosikkia :)
8. Mikä on paras näkemäsi elokuva ?
- Fireproof, Dear John...
9. Lempi kouluaineesi ?
- Äidinkieli, liikunta ja bilsa. Musiikkia ja käsitöitä unohtamatta :D
10. Minne haluaisit matkustaa ?
- Pariisiin ♥
11. Aamurutiinisi ?
- Herään (no jee ;D), pesen hiukset (en joka aamu mut aika usein), pesen naamani + hampaat, puen päälle ja kiiruhdan bussiin :D


OMAT KYSYMYKSET:
1. Miksi aloitit kirjoittamaan blogia?
2. Osaatko pelata shakkia?
3. Lakkaatko kynsiäsi?
4. Pidätkö lautapeleistä?
5. Kerro 3 väriä, joita käytät eniten pukeutumisessasi.
6. Kissa vai koira?
7. Soitatko jotain soitinta?
8. Käytkö usein elokuvissa?
9. Mikä on parasta talvessa?
10. 5 asiaa, mitä odotat vuodelta 2013 eniten.
11. Ice Age vai madagascar?

HAASTAN:

Ne jotka tän haluaa tehdä :p Sori, oon tylsä!

1 kommentti:

  1. Hitsit, itelleni on rästihommina ihan tän saman haasteen täyttäminen, ja nyt en viittii sulle sitä haastaa kun just oot sen tehny. .-D Eli en minä ainakaan vaaehtoisesti tätä ota vastaan, vaikka kivoja kysymyksiä olitkin kehitellyt. .-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: