maanantai 21. tammikuuta 2013

"Uuu peipee!"


Juu moikkelis vaan kaikille! En oo nyt taaskaan ehtiny kaameesti postailemaan, kun on ollu kaikenlaista tekemistä koulussa. Sit kun sieltä oon kotiin tullu, niin ei oo jaksanu vaan tehdä mitään järkevää, myönnän...

Viimeks postaillessani olin kuumeessa. Se onneks lakkas, ja pääsin sillo perjantaina kouluun, melkein viikon kuumeilun jälkeen. Sit maanantaina alkoikin näyttö, jonka onneks tein torstaina valmiiks :p Meidän piti siinä muokata asiakkaan vaate/vaatteita hänen mielen mukaiseksi ja mun piti jotai jakkupukua pienentää. Ihan jebaa se oli nyt näin jälkeenpäin ajateltuna, vaikka ressiä oliki iha kivasti :D Asiakas haki ne tänään, ja olin nii mielissäni, kun vaatteet oli asiakkaan mielen mukaiset! Arvostelua odotellessa :p

9.1. Mun sisko värjäs mun hiukset ylläolevalla värillä + lisäiltii sit viel blondeja raitoja (: Tuli ihan kivat, ite tykkään tosi paljon! Alapuolella kuvaa lopputuloksesta. Mulla on punapigmenttiä, joten vaikka mä värjäisin ruskeella nii tulis punaset, joten luovutin, ja pistin rehellisesti punasella sit :D

Kuinka moni teistä muuten kahtoo Putousta? Mää kahton ja äää Sanna on vaa nii paras! Kannattaa kattoa toi Sannan talentti, ei itku :'''''''D

Tulipa sekava postaus! Leivottiin muuten eilen Reetan kanssa kauralastuja, mut niistä teen sit erillisen postauksen :)

~Hanna


huom. kuvassa valotusta lisätty, joten hiukset ei luonnossa ihan noin punaset oo mut melekee :p

5 kommenttia:

  1. Tosi hienot hiukset, sopii sulle tosi hyvin! (---:

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Onko tuo kisuliini sun meikkilaukussa? Ihana!! <3 Kivat hiukset. Punainen sopii sulle! :)

    VastaaPoista
  3. ihania kisuja ja onpas kauniit hiusset!! :)

    VastaaPoista
  4. Voi että toi kissa, miten oot saanut sen tonne pussiin :D Ihania kuvia muutenkin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: