lauantai 27. lokakuuta 2012

pimpeli pompeli pom

Verhojen ompelua, onnistumisen iloa, bussissa istumista, kotona lagaamista, aikaisin heräämistä... Niistä on mun viikko tehty :) + ektrana, siellä sato lunta eilen ihan reippaasti ja torstainaki jonkun verran. Oon äitin käyttäjällä koneella nii en valitettavasti jaksa lisätä mitää uusia kuvia, kun kaikki on mun puolella konetta. plaah. Selityksiä selitysten perään. Oon innoissani tosta valkosesta ja kylmästä tolla pihalla ♥ Se on nii kaunista ja tulee heti nii joulufiiliksiin :p Facebookissa en siitä halunnu hehkuttaa, kun kaikki teki sen päivityksillään mun puolesta.

Mulla on soinu täs päässä viikon aikana jos jonkinlaista lastenlaulua, joten kuvien sijaan laitan teille tähän muutamia biisejä, mitkä on mun päässä soinu :D Mukavaa lauantaita kaikille! :)

~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: