keskiviikko 31. lokakuuta 2012

duhaaa






Flunssa tai joku sen tapainen. Se on saavuttanu mut, vaikka kaikkeni sitä vastaan taistelin. No, ei kait siinä. Töissä tänään oli vähä lagipäivä, ku en saanu ku 2 tyynyä, 3 verhoa ja melkeen yhden pussilakanan valmiiks. Mun mielestä se on vähän, jos vertaa siihen, mitä oon yleensä päivän aikana saanu ommeltua. Kurkku meinaa olla vähä kipee ja nyt sit nenäki alkaa tukkoilemaan. Ei näin.

Eilen mulla oli taas ajo ja harjoteltii ryhmittymistä ja muutenki risteyksissä käyttäytymistä. Ihan hyvin se sujui, eikä open tarvi enää ku vaa sanoa mihin mennään tai jos tulee uus asia nii sitä pari kertaa sanoa, mut muuten istuu vaa hilijaa ;p Mua nimittäi ärsyttää suunnattomasti, jos joku "neuvoo" mua asiassa, jonka mä osaan! Tyylii: "nyt hengitä!" :DD Nojoo, olipa huono esimerkki mut ajatus ei kulje!

Täällä oli pari päivää sitten tommonen ihana luminen maisema, niinku noista kuvista näkyykin, mutta nyt se on muuttunu sellaseks jäätyneeks sohjoks ;s Pakkastaki oli sillon joku päivä sitten muutama aste, ja se oli iha kiva sillon, mut nyt se ärsyttää, ku maisema on iha syvältä :D pakkanen + sohjokakka ei sovi yhteen! :D

Mut nyt, mä lopettelen tän kirjotuksen tähän. Ens kerralla sit taas lisää! Loppuun vielä tuoreita kuvia meidän kissanpennuista :)


Keskimmäinen on tyttö, kaks muuta on poikia ja tää alimmainen on pentu, joka me pidetään <:
Moimoiii!

~Hanna

ps. Reetalla on arvonta Täällä ;) kannattaa osallistua!

5 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja voi miten ihania nuo kissanpennut! <3 Pikaista paranemista! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja onhan ne suloisia ♥ Onneks saadaan pitää niitä vielä 2 kuukautta ;)

      Poista
  2. Aaws!! ihanin tuo tyttö!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mää tykkään kaikista mut neiti kiittää ;)

      Poista
  3. Oooiij, noi pennut on niin suloisia. .-3 Jopas teillä on ollut paljon lunta, meillä oli sellanen pieni lumikerros vaan viikko sitten, ja nyt nekin on jo sulaneet. .-D Hui, mä en ole vieläkään saanut aikseksi ajokouluun menoa.. Paranehan pian. .-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: