sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Että semmonen sunnuntai...

Tänään ei oo tosiaankaan ollu mun päivä. Harvoin mulla on huonoja päiviä, ja tää on yks niistä harvoista.
 
Ensinnäki aamulla menin seurakunnalle pitämään pyhäkoulua. Ajoin pyörällä sinne, ja sit sen kadun päässä, ehkä 200m ennen ku olin perillä huomasin, että mun silmälasit oli jääny kotiin. Katoin kelloa, se oli jo 17 yli 10 ja puolelta piti olla paikalla. En lähteny enää kääntymään. Oli vähä tyhmä olo :D No, sit kun tulin kotiin ajattelin ommella pari tyynyä. No, seki meni sit siinä, ku takkusin siinä jotai, vaikka oli kyse yksinkertaisesti vaan vetoketjun kiinnittämisestä, jota teen lähes päivittäin töissä! :DD Ei se vaan onnistunu, ei sitte. Nyt illalla sitte yritin jäätelöä laittaa, nii en saanu ees leikattua sitä, ku se mokoma oli nii jäässä, et piti apujoukkoja pyytää!
 
Lisäks mua on ärsyttäny oikeesti ihan kaikki, ja en vois sanoa, ettei mulla olis syytä siihen. Niitä syitä en tosin rupee tässä luettelemaan, mutta sen verran voin sanoa, että yks ärsytyksen kohteista on ärsyttäny mua jo vuoden verran. Se tulee vaan aina tiettyinä aikoina mieleen. Ehkä se on sitte se aika kuusta, kun toi tulee mieleen :D Nojoo... Ei vaan ollu mun päivä.
 
Huomenna toivottavasti jo parempi :)
 
Mukavaa viikon alkua jokaiselle!
 
~Hanna

ps. pisteet sille joka jakso lukee tämmöstä tekstiä! Lupaan, et ens kerralla laatu ehkä vähä parempi :D

2 kommenttia:

  1. Voi ei, tosi kurjaa. .-( On ärsyttävää, kun kaikki ikävät asiat kasaantuu samalle päivälle, silloin ne tuntuu entistä pahemmilta ja hyvät puolet asioista jää huomaamatta. .-/ Mut niiden ärsytys-asioiden kertominen juurikin vaikka blogissa saa sit itelle vähän kevyemmän olon, tai jotain. .-D Mut minä toivon, että tää maanantai oisi onnistuneempi päivä sulle. .-)

    VastaaPoista
  2. Hanna raukka<3. Elä huoli, kyllä se siitä iloksi muuttuu.Aina ei voi olla hyvä päivä. Ps. Ikävä<3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: