sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Cowgirl

Eli siis oltiin veljen kans kuvailemassa tos lauantaina. Upea maisema ja taitava kuvaaja, siitä melkeen onnistuneet kuvat onki tehty :) Eli siis noi kuvat on ottanu mun veli Johannes. Mun tukka näyttää pihalla paljon punaisemmalta, kuin mitä se on sit esim. sisätiloissa, mut iha jepa se on tollasena "kameleonttina" :D 

Eipä mulla oikeastaan muuta. Kävin eilen leffassa Annan kanssa (mun veljen vaimo) ja sieltä tuli Step Up Revolution. Se oli iha sika magee! Syyslomaki (kirjotin aluks kesäloma ;o) loppuu ja pitää palata takasin työharjotteluun. Kaikkea sitä oon kuitenki ehtiny tekemään :) 

Mut joo, tässä tää tälläkertaa. Mukavaa viikonalkua kaikille! :) 

~Hanna

ps. lukijoita 30, ehkä mää vielä keksin teille jotaki kivaa ;)

6 kommenttia:

  1. Kivan värinen tukka sulla nykyään :) <3

    VastaaPoista
  2. kenen kameralla otettu?? mikä kamera???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kameralla on kuvat otettu eli Canon EOS 1100D, mut sit veli käyttäny omia putkia näiden kuvien ottamisessa :) Tais olla jotai zoom putkia tms, pahoittelen, kun en osaa tarkemmin niistä sanoa :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: