keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

You + Me = Friendship





Joo eli siis eilen Reetta oli meillä ja oli ah niiiiin tylsää :< Noei, hauskaahan meillä! (; Napsittii onnistuneita, ja vähemmän onnistuneita kuvia trampoliinilta ja sitte katottiin The Notebook ja todettiin et oli ihana ja haikea. Haikeutta onneks sopivassa suhteessa ettei tullu tulvia :p Eli oli siis hyvä! Tänään olin sitte veljen tytön (4vee) lapsenlikkana ja sen jälkeen kiertelin kirppiksellä :) Selvisin reissultani 3,50eurolla ja mukaan tarttu 3 paitaa :) Niistä kuvaa varmaankin seuraavassa postauksessa (jos jaksan ja muistan :D). Sit kotona oon vaan lagaillu, sekä sisällä että ulkona, koska aurinko Ah! Ehkä mullaki on vihdoin mahiksia rusketukseen! :D Oon kyllä ihonväriltäni niin vaalea (!), että ruskettuminen on suora mahdottomuus... Noh, aina mä jonkun verran oon ruskettunu, joten enköhä tänäki vuonna :)

Enpäs jaksa lörpötellä enempää. Menkää ihmiset pihalle! Siellä on ihana ilma! +23.1 

~Hanna

6 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! (: