perjantai 15. kesäkuuta 2012

Elämä on laiffii!

Lapsenlikkana keskiviikkona ja torstaina (niinkuin edellisessä postauksessa mainitsin). Ei kait siinä, söpö 4 wee tyttö nii mielelläänhän sellaista hoitaa. Mun veljelle (no okei, sen vaimolle kans) syntyi pikkanen poikavauva 12 päivä kesäkuuta, nii siks sitte oon Veeraa käyny kahtomassa, kun mun veli (sen isi) käy kattomassa pikkuista ja vaimoaan :) Huomenna pääsevät kotiin, niin mäki pääsen ehkä tässä pian sitä pientä kääröä sylittämään Awws, vauvat on nii sulosia!

 
Arskaa on tullu kans otettua aina silloin, kun oon ehtiny ja kun on aurinko paistanu mukavasti :p mitä nyt oon kattonu, nii maksimissaan on lämpöä ollu joku +23-24 astetta! Harmittaa nyt olla töissä sen puolesta, kun on nii hienot ilmat ja sisällä pitää kykkiä. No, ei kait siinä. Rahaahan se tietää ja mukavaa työtäkin se on :) Tänäänki olin Seppäläs klo. 12-19:00 ja huomenna meen taas klo. 11-16:30. Lauantailta tulee kivoja lisiä, nam! ;p


 Katottiin eilen mun veljen kanssa Ice age pitkästä aikaa, ja kyllähän se nauratti. Sid on edelleen mun ehdoton suosikki ollu siitä ensimmäisestä osasta asti, eikä ole muuttunu vieläkää ;p pian tulee siitä se neljäs osa, joka mennään sit kattomaan elokuvateatteriin, mahdollisesti ensi-iltaan. Hih, oon ehkä lapsellinen, mutta mä vaan tykkään tollasista leffoista :) Kylläpäs mulla tätä tekstiä nyt tulee! :D Laitan kirppislöydöt sit iha erikseen omaan postaukseen, ettei tästä tuu iha sekamelskaa! Huomenna vielä töihin ja sitte taas pari päivää vapaata :) Äitillä on muuten huomenna synttärit! Siitä sit huomenna enemmän lisää ;) tähän loppuun vielä kuvat mun tän hetkisistä kynsistä (laitettu kyl pari päivää sitten), mut iha sama :D


 
Valkoinen, Seppälä//Sininen, Seppälä//Punainen, H&M

~Hanna

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! (: