maanantai 4. kesäkuuta 2012

Haaste nro. 2

Juu eli siis Reetta haasto mut toisen kerran samaan haasteeseen, minkä vastaukset näette tästä linkistä :) Tässä vastaukset tämänkertaisiin kysymyksiin jotka kuuluvat näin:

1. Oletko lyhyt vai pitkä? 
- Riippuu keneen verrataan :D Mut joo, oon mä ihan sopivan pitkä :)

2. Mikä on unelmasi? (Vastaa vaikka yhdellä unelmalla saa useammallakin)
- Saada järkkäri ♥, ja mennä joskus naimisiin -> tulla äidiksi :]

3. Lempibiisi?


+ monet muut :)

4. Entä mikä on paras yhtye mielestäsi? 
- Tähän en osaa oikeen vastata, niitä on niin monia...

5. Mikä on sinun mieluisin elokuvasi? 
- Twilightit, Haikein terveisin, Fireproof, Facing of giants... Näitäkin on niin monia!

6. Oletko tyytyväinen omaan etunimeesi? jos et miksi et?
- Joo, se on kivan lyhyt ja jotenki kaunis ja yksinkertainen :)

7. Käytätkö käsirasvaa :D?
- Joo :D

8. Meikkaatko? 
- hmm... Joskus... :D  ja jos kynsilakka lasketaan, niin melkee jokapäivä :DDD

9. Lempikorusi? 
- Nomination ja hopeinen sydänkoru ♥ Ovat mulla käytössä päivittäin!

10. Lempiruoka? 
- Mulla ei oikeastaan ole sellaista, kaikki menee :p

11. Mieliherkku? 
- Kaikki makea :D

Olipas mulla tylsiä vastauksia :'D

~Hanna

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! (: