sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

Mutakakku

Mitäs minä, alotin työt Seppälässä tiistaina ja huomenna sitte takasi :) Mul ei oo vuoroja joka päivälle, mut aina sillon kun tarvii. Sit oon ollu kotosalla, ja oon hoidellu veljen poikaa n. 2 viikkoa. Ne tosin lähti jo perjantaina, mut siihen asti siis :) Semmosta normi settiä. Värjäsin maanantaina hiukset mahongin ruskeella ja niistä nyt tuli punasemmat mitä piti :D Uusia kuvia on tullu otettua ihan sikana, mut laittelen niitä aina silloin tällöin kun huvittaa ;p Osan kuitenki laitan jo tähän :)

Oon oikeesti apina :)
Frisbee (tai miten ikinä kirjoitetaankaan) golf ei oo mun lajii!
Leppäkertut on kivoja :)

Oli muute hyvä leffa, parempi, mitä odotin! Kannattaa kattoo :)

Tehtiin Noran kans mutakakku ja ohje tässä:

Mutakakku

Raaka-aineet:
2 munaa
2dl sokeria
4rkl kaakaota
1½tl vanilijasokeria (vaniliini käy myös)
1½dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta (ei leivinpaperia niinku Nora kirjotti ;D)
155g margariinia

Ohje:
1. Sulata margariini
2. Vatkaa munat ja sokeri
3. Lisää joukkoon kaakao ja vanilijasokeri
4. Sekoita joukkoon leivinjauhe ja vehnäjauhoseos
5. Lisää lopuksi jäähtynyt rasva

Levitä taikina irtopohjavuokaan ja paista uunin keskiosassa 175○ 15-25min, niin että kakku jää sisältä hieman tahmeaksi.

Koristele tomusokerilla (halutessasi)

Oli iha sikahyvää :p

Uutta tekstiä taas joskus. Huomenna takas töihin ja tiistaina tehää jtn kivaa Reetan kans :)

~Hanna

4 kommenttia:

  1. Ihana kuva kissasta :)
    Mä niin haluaisin nähdä ton leffan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Misse kiittää ♥ Ja joo kannattaa mennä kattoo, viimestää sit dvd:ltä :) Oli tosi hyvä!

      Poista
  2. Ihania kuvia ja varmasti hyvää mutakakkuu!! :) pitäs itekin kokeilla joskus.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: