keskiviikko 18. joulukuuta 2013

18.12 reetuskaaa
Juu, elikkäs syy miksi tuo otsikko lukee vaaleanpunaisena on se, että Reetalla on tänään synttärit! Tossa yläpuolella hieno kokoelma kuvista, mitä löysin koneelta ja muutaman nappasin We ♥ it:stä :) 

Aattelin kertoo nyt Reetan synttäreiden kunniaksi, että miten me oikein tutustuttiin ja kauanko ollaan tunnettu (jokunen 7-, kesällä 8 -vuotta♥)

R E E T A N   B L O G I I N   P Ä Ä S E T   T Ä S T Ä!

Mä oon tienny Reetan oikeastaan koko ikäni. Käytiin samaa pyhäkoulua sillon ku oltiin pieniä, ja tiesin, että "joo ton tytön nimi on Reetta" tms., mut ei sit sen kummemmin tunnettu. Reettaki tais ajatella musta, jos nyt oikein muistan, et oon jotenki tylsä/ tyhmä ku mulla ei oo kavereita ja oon nii hiljane :DD Joka on ihan totta, olin pienenä tosi ujo, jos vertaa mua nykyään. Jossain vaiheessa sit tajusin, että en mä oikeesti oo tällanen jaa... Täsä mä olen :D 

Vuonna 2006 kesällä mentiin sit lastenleirille. Mä toivoin pääseväni Sinin (mun ja Reetan yhteinen kaveri) kanssa samaan huoneeseen. No, niin oli toivonu Reettakin :D Oltiin sit samassa huoneessa, mä olin vähän ulkopuolinen ja katoin sivusta niiden touhuja. Olivat samalla luokalla ja niinkö parhaita kavereita :) Nausreskelin niiden jutuille ja tutustuttiin sit siinä samalla kaikki vähän paremmin toisiimme. Se oli tosi hauska leiri! ♥ Alotettiin Reetan kans kirjeenvaihto, ja kirjoiteltiinkin sit koko kuudes luokka ja seiskalla mentiin sit samalle luokalle :) Kuudennella luokalla tajusin, että me ollaan tosi paljon samanlaisia ja mulla on tosi hauskaa Reetan kanssa ♥ Mä pidin sitä mun parhaana ystävänä jo silloin (: 

Meillä on ollu riitoja, mutta ne on jo mennyttä aikaa! Oli sit kyse millasesta Riidasta tai erimielisyydestä hyvänsä, ne on vaan vahvistanu meidän kaveruutta ♥ Nykyisin ei oikeastaan enää riidellä, vaikka ollaanhan me edelleen erimieltä joistain asioista, niinkö saa ja pitääki olla :) Välillä sitä oikeen havahtuu miettimään, et kuin hyvä ystävä mulla oikeesti onkaan! ♥

Reetan kanssa on helppo puhua ihan melkeinpä mistä vaan ja se jaksaa kuunnella, vaikka mun jutut olis miten päättömiä tahansa. Reetalla on hyvä huumorintaju (no tottakai koska se on samanlainen kuin mulla ;DDD) ja meillä onki paljon inside juttuja, mistä kukaan muu ei tiedä mitään!


Mä oon ilonen siitä, että oon tutustunu niin ihanaan, söpöön, hauskaan, hupsuun, ehkä vähän hulluun ;), mukavaan, kauniiseen, luotettavaan ja mulle niin tärkeään tyttöön kuin Reetta on ♥

Paljon on takana, mut toivottavasti vielä enemmän edessä! :'3

Siispä haluan toivottaa sulle Reettaseni, iudhghj

3 kommenttia:

  1. Awws kun sä olet ihana mun paras ystävä! <3 kiiiiiiitos tosi paljon tää oli tosi ihana postaus :') <3 Mä kopioin noi kuvat talteen ehdottomasti! <3 :3

    VastaaPoista
  2. Aw, sulonen "kortti" ja kertomus teidän tutustumisesta. .-) Ite oon onnistunu katkasemaan välini lapsuudenajan parhaaseen kaveriin ja yläasteen jälkeen ajauduin toisen kaverin kanssa eri kouluihin jolloin se yhteydenpito jäi.. Mut toivottavasti te pysytte ystävinä. .-3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: