maanantai 2. joulukuuta 2013

2.12
        
J O U L U L A H J A T O I V E E T:
joulutoiveet
       
1. Pörrökankaasta tehty olo-haalari ♥
2. Kynsilakat on aina kivoja!
3. Kaikenlaiset korut, niitä ei oo ikinä liikaa :p
4. Fjällrävenin reppu! ♥
5. Tollanen kello olis niin nam :p
6. Jonkunlaiset "kotitossut" ♥
7. Muumimukit ♥
(8.) Tätä ei varsinaisesti voi joululahjaks keneltäkään toivoa, mutta ainahan sitä saa unelmoida ;3

Nää mun joululahjatoiveet ei oo sellasia, et "mun joulu menee pilalle jos en näitä kaikkia saa!", vaan enemmänkin sellasia, et tällasista jutuista mää tykkään ja niin. Toiveitahan nää oliki ;) Lahjojen suhteen oon kuitenki aika "kaikkiruokainen" et tykkään aikalailla mistä vaan :)

Linkatkaahan omia toivomuksianne, niitä on aina kiva kattoo :)

~Hanna

5 kommenttia:

  1. Voi kun kiva postaus!!♡♡♡♡♡ Tykkään lukea tälläisiä joulun alla tosi paljon! :]

    VastaaPoista
  2. Oli mun blogin ekassa luukussa sama aihe. .-D Mitäs mä silloin toivoinkaan.. Ainaski keikkaliput Backstreet Boysin keikalle, ja ne tulen saamaan, kun tänään ostin. .-D Kunhan postissa tulevat.. Oon itelleni jo DVD:itäki tilannu hyvissä ajoin. .-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei! Kiva :p Tällanen postaus oli niiiin monessa blogissa, et päätin itekki tehä :p Ja onha mulla toiveissa vielä vaikka mitä mut en jaksanu enempää väkertää :D Hih, no sit ainaki varmasti saat ne ;)

      Poista
  3. et oo ainoo, joka haluu ketturepun! *--*

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: