perjantai 29. marraskuuta 2013

Nyt on marraskuu lopuillaan...

... joten aattelin sit sen kunniaksi tehdä vielä postauksen. Oikeesti, tuntuu tosi oudolta kun nyt OIKEASTI se joulukuu on niinkö kahen päivän päästä. Vielä muutama päivä takaperin (no okei, useampikin) aattelin, et mullahan on vielä paaaaaaaaljon aikaa ostella joululahjoja. Mut totuushan on, ettei sitä niin paaaaljoa enää ole! Vaan semmonen 24 päivää! Onneks multa puuttuu enää muutama, niin ei tuu kauheeta paniikkia sen kanssa. Tokihan niitäkin ihmisiä on, jotka menee ostamaan vielä viime hetken lahjat sillon 23 pvä, mutta EN halua kuulua siihen sakkiin :D _MG_4722
_MG_4708
Kyllä... täälläKIN oli lunta :D 

Tän viikonlopun oon kokonaan töissä, tätä postaustakin kirjoittelen pienessä pääkivussa, työpäivän jälkeen, mutta tuleepahan ajateltua jotain muutaki, ko tuota päätä. Pitäis käydä näöntarkastuksessa vissiin, mutta enpä jaksa. No mutta... Olihan mulla ihan asiaakin.

Oon lueskellu nyt kuluneella viikolla ihmisten blogeja, ja erilaisia postauksia aiheesta J O U L U K A L E N T E R I. En usko, että tätä mun versiota sellaseks voi kutsua, mutta jotain sinne päin. Mun olis nimittäin tarkoitus postata nyt 25.12 asti J O K A  P Ä I V Ä! Ihan normipostauksia ja sitte vähä erilaisempiakin aina sillon tällön, mitä nyt keksin. Osan joudun tekemään ajastettuna, koska oon tosiaan töissä, mutta eihän se vaikuta mitenkään mihinkään :D

Semmosta siis tällä kertaa :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

~Hanna

ps. Teitä lukijoita on jo 56!!! Kiitos hirmusti!

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja nättejä kuvia :] Mukavaa viikonloppua ja työpäiviä sulle <3

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva juttu! Mäkin aion tehdä blogiini "joulukalenterin", ja myös Simsseilyihin ollaan jotain sen tapaista tekemässä. .-) Mulla alkaa olla joululahjat hankittu, namit ostan vähän myöhemmin etteivät ehdi mennä "pilalle", tai sellasiks koviks tai sitkeiks. Eihän niiden pitäis mennä jos pitää ne pakkaukset kiinni, mut varmuudeks. .-D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: