tiistai 26. marraskuuta 2013

Haasteroinen

Mut haastettiin taas jälleen kerran tähän haasteeseen. Ihan kivaa vaihtelua kyllä. Tän haasteen täl kertaa mulle heitti Sallukka :)

Blogihaasteen ohjeet: 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa/seuraajaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

Faktoja: 
1. Mulla on tavallisiin sukkiin viha/rakkaus -suhde :D
2. Oon tehny tän haasteen ainaki kahdesti aikaisemminkin, jos en nyt ihan väärin muista.
3. Oon totaallisen rakastunu tällä hetkellä viininpunaiseen väriin ja "inkkari" -kuosiin!
4. Rakastan joulunaikaa!
5. Oon paketoinu jo kaikki tähän asti ostamat joululahjat (muutama enää pitää ostaa ;))
6. Pelkään lentokoneiden ääntä! (Mulle tulee aina mieleen ensimmäisenä, et nyt alkaa joku kolmas maailmansota, kun sellane lentokoneen hurina kuuluu pihalta!)
7. Musiikki on mulle tosi tärkeetä
8. Iltaisin mun pitää tarkistaa monesti et onko ulko-ovi lukossa, hella pois päältä jne... Muuten en pysty nukahtamaan :D
9. Oon aika kärsimätön.
10. Unelmoin aika paljon ;3
11. Mä nauran aika helposti, ja saan muutkin nauramaan ;3

Kysymykset mulle: 
1. Oletko ns. jouluihminen? Miksi/Miksi et? 
- OLEN!!! Rakastan melkein kaikkia joululauluja, joululahjojen ostamista/paketoimista ja kaikkea jouluhössötystä! + Tietty mulle on tärkee se sanoma, että miks joulua vietetään. Ilman sitä ei olis jouluakaan  

2. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
- En mää tiedä... Ehkä se, kun mun kaverillakin oli blogi :) 

3. Miten kuvailisit itseäsi 3 sanalla? 
- Sosiaalinen, helposti tutustuttava ja huolellinen. 

4. Jos olisit eläin, mikä olisit? 
- Kissa. 

5. Kuinka kauan olet kirjottanut blogiasi? 
- Alotin ensimmäisen blogini 13 -vuotiaana, mut tätä blogia oon nyt kirjotellu 2 -vuotta :) 

6. Mitä inhoat? 
- Inhoon muutamia materiaaleja, esim. huonekaluissa/vaatteissa. Ne materiaalit on mokka ja sametti! Mulle tulee aina kylmät väreet jos kosken johonkin sellaseen tavaraan, missä on jompaa kumpaa materiaalia :D 

7. Mikä saa sinut onnelliseksi?
- Iloiset ihmiset, onnistuminen jossain/ toisen onnistuminen, läheiset ja unelmointi  

8. Keräiletkö jotain? Mitä?
- En keräile :) 

9. Mikä on viimeisin paikkakunta, jossa kävit, jos omaa kotikuntaasi ei lasketa?
- Kokkola. 

10. Mitä musiikkia kuuntelet mieluiten?
- Menevää musiikkia vähän laidasta laitaan. Siin pitää olla hyvä rytmi/melodia/sanat ja sit vaikuttaa myös aika paljon, et kuka se on joka siin laulaa. Hevi tms. "raskaat" musiikkityylit ei kyl oo ihan mun juttu :D 

11. Pidätkö lumesta? Miksi/miksi et? 
- Joo!! Se näyttää niin nätiltä Lumisade  

Mun kysymykset: 
1. Parasta joulussa? 
2. Kuinka monesti oot tehny tän haasteen? 
3. Minkä väriset sukat sul on nyt jalas? :p 
4. Joulu vs Kesä. Perustele. 
5. Ootko onnellinen? Jos oot niin kerro siitä, miks oot jne. :) 
6. Ootko enemmän lukija vai kommentoija? (blogeissa) 
7. Mitä söit viimeksi? 
8. Mitä näät kun katot oikeelle? 
9. Lempi eläimesi? 
10. Silmies väri? 
11. Lopputuuletus? :D 

Blogit, jotka haastan: 
En jaksa haastella ketään! Mut jos susta tuntuu, et haluat tehdä tän, niin siittä vaan! :D

1 kommentti:

  1. Haha, itekki oon tän haasteen useempaan kertaan saanut tehdä, mut kivaa vaihtelua tosiaan, voisin vaikka tehäki tän. .-D Mä aloittelin tänään jo joululahjojen hankintaa mut taitaa niiden kanssa häslääminen jäädä enemmän joulukuun puolelle. .-D Täytyy varmaan mennä vahtimaan riisikattilaa, sillä on tapana kiehua yli...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: