maanantai 18. marraskuuta 2013

Arvonnan voittaja ja muuta höpinää.

Moi vaan kaikille! Sain nyt vihdoin päätettyä arvonnan päättymispäivän, herättyä tähän päivään, odotettua oikeaa kellonaikaa, arpoa voittajan ja kirjoitella siitä teille tänne blogiin. Tämän arvonnan voittajaksi siis selviytyi S U V I, onnea voittajalle ja kiitos osallistumisesta! Lähetän palkintos sulle Suvi tän viikon aikana, edellyttäen, että oot vastannu mun sähköpostiin :)

Kiitos myös hirmuisesti kaikille kysyjille! Niistä kysymyksistä teenkin sitten ihan erillisen postauksen, mutta siihen saattaa mennä jokunen tovi. Niitä tuli mun mittapuilla aika paljon, joka on tietty vaan hyvä! Tuleepahan ainakin sitte pitkä postaus :) Mun olis tarkotus saada pävitettyä tätä mun blogin banneriaki täs tän viikon aikana (tai ainaki lähitulevaisuudessa), mutta saas nähdä millaisiin suorituksiin kykenen.
kuva 6 kuva 8 kuva 12 kuva 11 

Mitäs teille muuten kuuluu ihmiset? Mulle kuuluu sillaa niinkö aikalailla hyvää. Tietty joitain juttui on, mitä pyörittelen päivittäin pääni sisällä, saamatta niihin minkäänlaista tolkkua, mut pääosin kuitenkin hyvää :) Töitä on ihan sopivasti, viikonloppuna seuraavan kerran. Joululahjoja oon ostellu ja melkeen kaiken paketoinutkin. Kirjottelin jo joulukortitkin. Tää kostautuu mulle sitten joulukuussa, kun ei oo enää mitään tekemistä :D Kamera on ollu nyt vähä lomalla, en oo nimittäin jaksanu näpsiä kuvia ja akkuki näyttää olevan latauksen tarpeessa. Olis kiva jonkun kanssa kuvailla, mut joo. Tämä siis selittää sen, miksi kuvat We ♥ it:stä. Oon ostanu itelleni talviasusteita ja uuden talvitakinkin. Kenkiä en oo vielä löytäny, joten tennareilla mennään :) 

Enpä höpöttele täs sen enempiä, mukavaa viikonalkua teille!

~Hanna

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi vallan sullakin liityin, jos tykkäät niin liity myös mun, hyvää joulun odotusta :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: