tiistai 13. elokuuta 2013

Kuorintaa, kirppislöytöjä ja kynsilakkaa

Moromoro! Tänään sit tyypeil alko koulu. Tuntu tosi oudolta, ko ei tarvinnukkaa tänä syksynä ostaa koulutarvikkeita, ei tarvinnu käydä lataamassa bussikorttia, ja ennen kaikkee, ei tarvinnu herätä ennen kuutta aamulla, ja valmistautua bussilla köröttelyyn kohti kokkolaa. Outoa, kuten sanoin. Tottunu niin siihen kouluelämään, mut ehkä tää tästä. Sit ku löytää jtn. töitä, nii varmaa tulee iha uusii ajatuksii :) Töitä vaan ei oo hirveesti tarjolla, mut kaikki ajallaan. _MG_1879 _MG_1880 _MG_1890
Oon muuten löytäny netistä ihan loistavan kasvokuorinnan! Tää jos joku poistaa epäpuhtauksii naamasta. Mulla on yläasteelta asti ollu ongelmia akneni kanssa ja oon ostanu ties mitä tököttei, jotka ei oo tuottanu tulosta, ja täs on kyl ratkasu siihen, enkä liiottele yhtään. Aluks muaki epäilytti, että toimisko toi muka, mutta mut se ainaki yllätti. Toi musta mönjä siis vaan levitetään naamaan ja annetaan sen olla siin niin kauan, et on kuivunu. Sit sen pystyy tollei repiin naamast irti :D

_MG_1898 _MG_1899
Löysin viimeviikol kirppikseltä noi ylläolevat Converset, ja tykkään tosi paljon! Hinnalla näitä yksilöitä ei ainakaa ollu pilattu, makso nimittäin vaan 12€, joten ei tullu pieneen mieleenkään, et olisin ne sinne jättäny! Uudet nauhathan nuo vaatii, mutta niitähän on marketit täynnä. Tämän takia kannattaa kiertää kirppiksii ;)

_MG_1892 _MG_1896 Converseistani, sekä tästä blogista inspiroituneena lakkasin tänään, tosi pitkästä aikaa kynteni, ja oon kyl tyytyväinen näihin :) Toivottavasti nää nyt kestäis jonkin aikaa.

Semmosta mun tiistaihin :)

~Hanna

8 kommenttia:

  1. Conuja en oo löynny,ku risoja 30€kun,joten jäi sinne:P

    VastaaPoista
  2. Ihanat converset ja kynnet! :) mä en osaa kyl noin lakata.

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuo conssit :) Missä kirppiksillä yleensä käyt ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mäki tykkään niistä! <: Mä käyn tääl Pietarsaaressa siel pöytäkirppiksel ja siin Sell By Rent -kirppiksel :)

      Poista
  4. Kiva ulkoasu tyksin! :) <3 kiva että toi mömmö tepsii ja oot löytänyt hyvän aineen :)) jaa oon vähä kateellinen sun kirppis converse löydöistä ;)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos ;> kyl sääki viel converset bongaat ;)) tuu mun kaa joskus kirppiksille ;D

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: