maanantai 19. elokuuta 2013

Hölöhölö

PicMonkey Collage _MG_1921 _MG_2011 _MG_2016 _MG_1999 _MG_2019 _MG_2020
  Moromoro! Aattelin taas aikani kuluks tulla kirjotteleen tännekki jotain. Tylsyys valtaa mielen ja kipu kurkun, joten mikäs tässä ollessa! Lauantaina olin Reetalla käymässä, ja meillä oli suunnitelmissa kattoa yks leffa, mitä ei sit loppujen lopuks katottukaan. Kyse ei ollu siit, etteikö oltais haluttu, mut niiden telkkari ei halunnu olla yhteistyössä meidän kanssa! :D Hetken äänetöntä elokuvaa ja lumisadetta katottuamme päätettiin, et ehkä katotaan se joskus muulloin. Lakkailin sit Reetan kynnet ja sillei. Niit voi halutessaan tarkemmin käydä kattomassa täällä. Illalla oliki sit tän syksyn eka nuortenilta, johon sit toki mentiin. :)

Eilen mä nukuin 11 asti, joka tuntu tosi pitkältä. Mun veli soitti, et tulevat käymään, niin aattelin aikani kuluks leipoo mutakakun tällä ohjeella. Sit äiti tuli töistä kotiin, ihan flunssasena, niin ei mun veli sit lähtenykkää pienen vauvansa kanssa, ettei tartu. Onneks mun toinen veli tuliki sit kylään, nii mutakakku tuli syödyks :) Lakkailin kynteniki, tai ainaki yritin. Olisha ne paremmin onnistunu pitkillä kynsillä, mutku ei nää kasva niin ei sit. Ehk mulla on joskus varaa sellasiin geeli/rakenne tms. kynsiin :p

Mulla on projektina nyt tehdä sellanen kiva reseptivihkonen :) Äiti nimittäin meinas heittää vanhat ruokalehdet roskiin, niin mä sit leikkelin niistä mulle mieluisimmat ohjeet talteen, joita liimailenki sitte tohon mun vihkoon. Tiedän, netti on täynnä reseptejä parin klikkauksen päässä, mut se ei oo sama asia. Tällasta on kiva näpertää ;)

Istun täs koneella (ylläri), pyjama edelleen päällä. En oo jaksanu sitä vaihtaa, mut täs pia pitäs varmaanki ettii jotai vaatetta, ko lähetää Reetan kans elokuviin :p Siel pyörii ainaki viel toistaiseks se Monsterit -yliopisto tms, joka on tietenkin pakko käydä tsekkaamassa!

Teitä lukijoitaki on tullu pienen ajan sisällä 7 lisää, tervetuloa lukijaksi! Ehk sitte kekkaan jotain kivaa, kun teitä on se pyöreet 40 ;) Mut tältä erää mää lopettelen... Morjens!

~Hanna

12 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja hienoja kuvia+kollaasi :) <3 Jee pian leffaa --> ;P

    VastaaPoista
  2. Upea idea tup reseptikirja! Vois iteki koittaa!

    xoxo, Nini
    http://nini-sketchblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) kannattaa kyl koittaa! Siit saa niin oman näkösen ;3

      Poista
  3. Uijui toi kisuli, tuitui. ♥ Mäkin tykkään enemmän paperillisista resepteistä, kätevämpi kokatessa on tollasta vihkoa pitää pöydällä kuin läppäriä. .-D Mäkin olen viihtynyt hyvin pyjamassa koko kesän, mut parin päivän päästä taas kouluun ni johan pitää munkin pukeutuu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi se on söpöli <3 ja niinpä, ei sitä tietokonetta jaksa jokapaikkaan kuskata ;D ja pyjama on nii best!

      Poista
  4. Kiitti ideasta,oon unohtanut kokonaan:)

    VastaaPoista
  5. Tosi hauskat kynnet. :) Ja voi mikä kisunen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, olisha ne paremminki voinu tulla, mut joo :D Kiitti kumminki! Ja Se on aikamoinen kissimirri :D

      Poista
  6. Söpö kissa! :) Nam toi kakku näyttää hyvältä... :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: