keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Koska opinnäytetyö !









Käytiin tänään Reetan kanssa mäkissä. Ei huvikseen, olihan meillä syykin ;) Nimittäin saatiin tänään opinnäytetyön suulliset esitykset POIS päiväjärjestyksestä, ja se jos mikä helpottaa elämää kummasti! Yks asia vähemmän stressattavaa. En muista koska olisin ollu viimeks näin helpottunu. Sain äidiltä noi yläpuolella näkyvät kukka-korvikset tänään <: (ton toisen reijän korvaan otin täs joskus melkee kuukausi sitte, oon vaa unohtanu mainita...)

Palaten kuitenkin vielä mun opinnäytetyöhön (siit huomattavasti mukavampi puhua MENNEESSÄ aikamuodossa), niin mun opinnäytetyön aiheena oli keskonen ja valmistin haalarin 44- ja 50cm kokoisille vauvoille, joista laitan kuvan tähän alle. Arvosanoja ei olla vielä saatu, eikä toivottavasti vielä hetkeen saada, sillä täl hetkel mä haluun nauttia tästä fiiliksestä, mikä mul nyt on päällä :D Seuraava huolenaihe onki sit reissu Italiaan, mutta siitä lähempänä enempi hehkutusta, mut sanonpa kuitenki, et enää 18 yötä lähtöön ;)



Eips mulla tän kummempia, morjens ja sillei!

~Hanna

5 kommenttia:

  1. Voikoon söpöjä haalareita ! Munki pitäis alkaa väsäillä pikkuisia vaatteita, kun yks kaveri saa alkusyksystä vauvan :-) ja nyt kun menit mainistemaan korvan rei'ittämisen, niin mulle mahtuis vielä pari reikää tuohon toiseen korvaan, ahahahaha ;--D
    <3:Jenska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, siit vaa ompelee ;) vauvojen vaatteis ei mee hirveen kauaa tehä :) oot mahoton noiden korvanreikies kans, Mut ihana sellane <3

      Poista
  2. Tosi söpöjä nuo vauva-haalarit. ♥ Mä tilaan sit sulta jotenkin asut mahdollisille tuleville lapsilleni. .-D Minä puolestaan herkuttelin eilen hesessä tet-päivästä selviämisen kunniaksi. .-D Uuteen kaupunkiin matkustaminen junalla on aina niin pelottava asia, et siitä selviämisestä kuuluukin palkita, eh.. Lisää matkoja on sitten tiedossa vielä toisen tetin ja pääsykokeen merkeissä lähipäivinä..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: