sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Juu elikkäs moro! ::)







En oo hetkeen kirjotellu tänne, tiedän. Mut mulla on ollu siihen ihan syyni, eikä blogi oo mulle elämäs se tärkein juttu. Se on vaan yks osa sitä, ja ihan omaks (ja ehkä muidenkin) iloks pidän blogiani :) Tietty mua harmittaa se, etten oo ehtiny niin usein tässä lähiaikoina päivittelemään, mutta en oo siit mitää paineita ottanu, enkä ota. Blogit on mun mielestä kivointa luettavaa silloin, kun kirjoittaja on päivitelly blogiaan ihan sillon ku itteä lystää :) Nyt kuitenkin koulussa on helpompaa, sillä kahen viikon päästä on opinnäytetyön esitykset ja Italian reissuun ei oo ku muutama hassu viikko, joka tarkoittaa sitä, et ehdin päivittelemään blogiani useammin.

Semmosta mää mietin. Kenenkään ei tarvi tuosta ottaa mitenkään henkilökohtaisesti, purkasin vaan ajatuksiani :)

Mulle itelle kuuluu täl hetkel itseasias erittäin hyvää :) Kulunut viikko meni tosi nopeesti koulussa, valmistujaismekkoani tehdessä. Se on semmonen aikalailla sininen, joka onki jo melkeen valmis. Kuvaa saatte sit, kunhan se on kokonaan valmis :) Torstaina oltiin Kokkolan uudessa citymarketissa pukijoina muotinäytökses, jossa oli malleina nämä tytsyt. Tuntu tosi oudolta seistä siin niiden mallien kans, ne oli niin äly pitkiä :D Hieno kokemus joka tapauksessa!

Musta tuli myös täti 31.3. jo kolmannentoista kerran. Pienellä prinssillä on kuvassa mun tekemä onepiece <:

Eipäs mulla muuta :)

~Hanna

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! (: