torstai 17. lokakuuta 2013

Jo seuraava vuodenaika(ko)?

Moikkelis! En oo hetkeen taaskaan tänne kirjotellu, monesti oon kyl meinannu mut sit en vaa oo saanu mitään aikaseks. Huomasin tossa äskön blogiin tullessani (okei, pari päivää sit), et mun blogi on saanu ihan huimasti lisää lukijoita! Kiitos teille, ootte ihania!  Teitä on nyt yhteensä 52, jos laskee bloglovinin kautta tilaavat mukaan. Mä lupasin jotain arvonnan tynkää jo 40 lukijan saavutuksesta, mutta kun teitä tuli sen jälkeen nopeesti lisää, niin jos nyt tehtäs vaiks sillai, et sit kun tossa blogin lukijoissa on 50 lukijaa (tai sit kun must on sopiva hetki ;)) niin pistän tänne jonkinlaista arvontaa? Mut se siitä, huomaatte varmaan sit kun arvonta on pystyssä... Kommatkaa toki mitä ootte mieltä, kiinnostaisko semmone? :p

Tää viikko on ollu aikamoista hulinaa, oon ollu paljon töissä ja tänään koko päivä kuluikin sitten Kalajoen hammaslääkärissä. Siitä sit joskus tarkemmin lisää. Vaihtuipa täl viikol melkeen jo seuraava vuodenaikakin, vaik just sain kuvattua vasta sellasia "ihania" ruskakuvia? :D Onneks toi lumi sulaa vielä pois, ainaki toivottavasti. Tulee meinaan aika pitkä talvi, jos se alkaa jo nyt...

No mutta, eipä tässä. Laittelen tähän loppuun niit mun ruskakuvia ja sit tän aamusia kuvia, jotka tosi otettu ikkunan läpi :) _MG_4288 _MG_4270 _MG_4289 _MG_4295 _MG_4296 _MG_4304 _MG_4368 _MG_4343 _MG_4387 _MG_4381 _MG_4385 _MG_4390
Mul onki sit perjantai ja lauantai töitä, et nähään ehk sunnuntaina sit mun viimeaikasten shoppailujen parissa :)
Se on moro!

~Hanna

8 kommenttia:

  1. Tosi hienoja kuvia ja tosi hyvä blogi! Liityin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei mä muuten vastasin siihen sun kysymykseen mun blogissa siitä nuorten illasta :) http://elinatuulikkii.blogspot.fi/2013/10/nobodys-perfect.html#comment-form

      Poista
  2. Sait uuden lukijan, ihania kuvia!♥ :3

    VastaaPoista
  3. vau tosi kivoja kuvia :)

    ♥: http://inkaws.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Justiin totesin että jos sä kerran oot varannu mut sun häihin tekemään ties mitä, niin mä varaan sut kuvaamaan mun häihin!! ;DD

    - Mauri

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: