perjantai 20. huhtikuuta 2012

5h kemiaa, 3h Titanicia ja viikonloppu! ♥


Tänään on sinänsä aika tylsä koulupäivä. Meillä on 5h kemiaa ja sitte päästään kotiin. Tein just tehtävän jostain ihme puuvillakuitujen sidoksista ja sen sellaisista, ei siis mitään mielenkiintoista. Toivottavasti olis ees hyvää ruokaa, koska mulla on kauhee nälkä! :D Meinaan et kahella Piltillä ei hirveen pitkälle pötkitä. Tällä hetkellä olen koulun koneella, joten mulla ei oo mahdollista laittaa omia kuvia tähän postaukseen, vaikka se oliski paljon persoonallisempi postaus sillon. Näillä mennään nyt niin kauan, kunnes se johto löytyy...



Tänään olis tosiaan tarkoitus mennä kattomaan Anskun kanssa Titanic 3D:nä, melkein heti suoraan koulusta  :) Hintaa lipulle on 12e, mut kyllä sen maksaa, kun hyvä leffa on kyseessä. Sinä päivänä, kun tuosta tapahturmasta tuli 100 vuotta täyteen, niin liput olis vissii maksanu joku 1-2e, ainaki nii luki nettisivulla! :D Täällä mis asun olis kyllä markkinatki nyt, mutta en tiiä sitte mennäänkö. Saa ny nähä. Näytös alkaa siinä varttia vaille 4 ja kestää sit sen minkä kestää, eli joku 3h :)

Kuinka moni teistä seuraa sitä Viidakon tähtöset -ohjelmaa, mikä tulee Subilta torstaisin? Mää oon kattonu siitä ne kaikki ilmestyneet jaksot ja mun mielestä se on hauskaa katottavaa. Semmoset oikee hienohelmat juoksee siel metikös, hohoo! Suosittelen kyllä, jos et kato :) Sen ohjelman kielenkäytöstä en piittaa ja muutenki saisivat vähä miettiä mitä suustaan päästävät, mut joo... Semmosia ne naiset siinä on eikä niiltä muunlaista puhetta saa. Jokatapauksessa mielenkiintoinen ohjelma :)

Pidin täs kirjottamisessa pienen tauon syystä että meidän kemiantunti jatku ja nyt on sitten virallisesti koulu loppunu ja viikonloppu alkanu noin klo. 12:30. Bussia odottelen, eli siksi istun vielä koneella :D Oon täällä meidän osastolla iha yksin (ainaki niin luulen), nyt kun Stellakin lähti D: Ehkä mää selviän, pakko kai se on.


 

Kuvat H&M:n sivulta

 Mun tekis mieli ostaa lisää kynsilakkoja! :p Harmi vaan, että niiden hankkimiseen tarvii aina sitä rahaa! :D Ylläolevissa kuvissa esiintyvät lakat ovat niitä, mitä nyt haluaisin ehkä eniten. Sitte olis tietty vielä pinkki, ruskee, korallin punanen, vaaleenkeltanen... Värejä riittää mut rahat loppuu kesken! Jätän toistaiseksi nuo vielä haaveeksi, ehkä joskus kun on ylimäärästä rahaa (:

Tämä ja muut kuin kynsilakkakuvat ovatWe ♥ it:stä,(:
Mä en ees tiiä miks mä kirjotan... Ei mulla ole edes mitään järkevää sanottavaa! No, toivottavasti teitä ei haittaa, vaikka puhelenki itekseni :) Tää kirjottaminen on mun tapa purkaa ajatuksiaan silloin, kun ei oo kukaan niitä mun kanssa jakamassa. Mut joo, ei kait mulla sit tän kummosempia jutusteluja ollukkaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
~Hanna

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! (: