perjantai 9. maaliskuuta 2012

I am back!






Photo by Nora
Juu, eli siis tän postauksen tekemiseen menikin pitempi aika kuin arvelin. Hiihtolomalla en pahemmin ehtinyt koneella istuskelemaan, kun meillä oli vieraita koko hiihtoloman ajan, enkä tällä viikollakaan oo ehtiny, kun on ollu kaikkee tekemistä. Tulipas pitkä lause muuten :D No, joka tapauksessa ajattelin kertoa teille vähä mitä mulle kuuluu.

Jos aloitetaan niistä synttärilahjoista, niin sain vaikka ja mitä ihanaa!

Muumi mukin (Hemuli!), suklaata paljon (!), Aagaardin korusetin, 4 palaa mun nominationiin, suojelusenkeli -kaulakorun , vartalovoidetta, kasvonaamion (tuoksuu suklaalle! :p), kuorinta voiteen, kynsitarroja het monta settiä, kynsilakkoja 2kpl, Nallepuhin uusimman seikkailu bluerayn , meikkipussin, kynsienhoito -setin, 2 mun valitsemaa vaatetta, huopuvaa lankaa + ison virkkuukoukun niille, twilight pipon, keittokirjan, juustohöylän ja exitin kokoelmalevyn... Mitäköhän muuta... Ei kait siinä sen kummempia :) Kuvia en nyt viiti laittaa, et saatte tuohon listaan tyytyä ;)

Hiihtolomalla tosin pidin maanantaina kaveripirskeet ja sit keskiviikkona tuli sukulaiset. Kuvia ette kummastakaan hetkestä saa, kun mä lupasin mun kavereille, etten julkase niitä kuvia missään, et tälläkertaa näin. Hauskaa oli, voitte uskoa! :D Keskiviikkona mä myös sain jonkunlaisen mahapöpön vieraiden lähdettyä, mutta onneksi laatoitus jäi vaan yhteen kertaan. Kuumetta sitte oli useamman päivän... Nii, ja kävinhän mä myös luistelemassa ja pelaamassa kavereiden kanssa sählyä! Sunnuntaina käväsin Noran kans kuvailemassa, ja noi yläkuvat onki Noran ottamia ;) Meidän kamera muutenki sekoilee jotain omaa, että en nyt viiti sitä koneeseen liittää. Pitäs tyhjätä sen muistikortti, heti kun ehdin!

Katottiin muuten mun veljen vaimon kanssa hiihtolomalla leffamaratooni! :D Leffat oli: Lainakengissä, Varasuunnitelma, Odottamaton ehdotus, Paholainen pukeutuu pradaan. Tykkäsin kaikista ja mikä parasta; leffaseura oli ihan parasta

Kuvat netistä leffojen nimillä haettuina
Tänään mulla alkaakin sitten nuorten talvileiri! Jeee! Sitä on ootettu kyllä ihan sikana! Siel on aina niin kiva olla porukassa ja tehä kaikkee kivaa! Että postauksia ei tästä johtuen tule 9-11.3 välisenä aikana. Sunnuntaina saatan EHKÄ jotain kirjoitella, mutta en lupaa mitään.

Eipä mulla tän kummempia, Mukavaa viikonloppua kaikille!

~Hanna

6 kommenttia:

  1. Postaus vihdoin jes! :D kivoja kuviaÜ todellakin leiri ;) <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähä kyl kieltämättä nolottaa moine tauko, mut :'D Ja kiitos ja kyllä ;) ♥

      Poista
  2. Kiva postaus & kivat kuvat! :)

    VastaaPoista
  3. Voi Hanna, mulla on ollu ikävä sun postauksia ! Mä luen tällä hetkellä tuota Paholainen pukeutuu Pradaan :D Kirja on ainaki tosi hyvä, pitää kyl ehottomasti kattoo leffaki sitku saan sen luettua. Kivaa viikonloppua sulle myös !
    <3jenska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iiihana Jenskanen! :D Kiva et joku oottaa! Aikaa vaan on niin mahottoman vähän kun käy töissä eri kaupungis nii on sit aina iha poikki... Mut siis joo, kannattaa kahtoo toi ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: